Kitap Dünyam 'da Ara

27 Ocak 2009 Salı

Safahat - Mehmet Akif Ersoy

Safahat-Mehmet Akif Ersoy




Eser Adı:Safahat
Yazar : Mehmet Akif Ersoy
Düzenleme: M. Ertuğrul Düzdağ
Tür : Şiir
Yayınevi: Sütun Yayınları
Sayfa : 544
Ek özellik: Meb 100 Temel Eser

Açıklama :
Milli Şairimiz Mehmet Akif Ersoy'un yedi kitabı, Sahafat adı altında tek bir kitap olarak bir araya getirilmiştir. Yayın evimizce yayımlanan Sahafat adlı eserde, Mehmet Akif Ersoy üzerine çalışmalarıyla tanınan Ertuğrul Düzdağ Bey'in girişte bir değerlendirmesi yer almaktadır. Değerlendirmede, Milli Şairimizin kısa hayat hikayesine, Milli Mücadele dönemindeki faaliyetlerine yer verilmiştir. Yayınevimizce basılan Safahat'ta ayrıca, bazı şiirlerin ilk yazıldığı halleriyle sonradan üzerinde yapılan değişiklikleri görebilirsiniz.


Yorum :
Asım 6. Kitabı okudum ve ben neden şimdiye kadar safahatı okumamışım diye hayıflandım. Hemen başladım. Bitirince yorumlar ve paylaşmak istediğim dizeleri buraya ekleyeceğim.

ve müthiş bir yorumuyla bülbül: http://cetinz.blogspot.com/2010/06/ovezmurat-altyev-bulbul-siiri.html

not: benim elimdeki öğrenciye özel basım.
Safahat (Öğrenciye Özel)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder